Svårt ;)

Idag känns inte heller som en bra dag. Haha, alla mina dagar är dåliga, nej ... Nu ljög jag ;) Idag är det nå friidrottstävlingar nu på morgonen. Men jag är för lat för att va me på det, så det hoppar i alla fall jag över. Palla liksom. Sen börjar vi riktiga lektioner efter lunch. Då är det idrott och SO, fast när det är idrott ska man gå och anmäla sig i kisoken hos Hanta och sen sitta och jobba elr va våran idrottslärare sa ? Men jag har ju inte idrott då lär jag väl inte behöva det ? :D Och SO, fuck va tråkigt i en timme och 40 min, jag döööör.

linnea om Använd google ?!?!?!?!?!:
ja jag har ju försökt hitta på google men hittar inget !
så kan du inte bara va snäll och förklara dina knep ? :)
08 September, 21:43


Sv; Så berätta vad din blogg heter så kanske jag kan hjälpa dig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0