Använd google ?!?!?!?!?!

Anonym om -.-:
HAHA palla att du e så kaxig o inte kan skriva hur du tjänar pengar på din blogg ?
Skärp dig. och skriv inte att jag är patetisk för att jag tycker du e kaxig för att du inte skriver det där.
men förfan, låt andra få lite tips oxå, dom vill nog oxå tjäna lite små cash :) o skriv inte om nå jävla sälja sex sak, vi orkar inte höra sån shit !
IP: 213.64.16.193

Men faan, fråga nån annan. Jag har redan förklarat flera ggr på bloggen. Och nej, jag ska inte kalla dig patetisk, för jag vet inte ens vad det betyder. Och de där me sälja sex hade jag inte heller tänk tagit upp. Ibland undrar jag om folk vet vad google är ? Jag har varit smart nog att kollat runt på google en att fråga andra, går mycket fortare ska du fan veta. Jag visste inte själv att jag var kaxig, men visst om du nu tkr det så fotrsätt me det, stör mig inte inte ett dugg :p
08 September, 20:00

Kommentarer
Postat av: linnea

ja jag har ju försökt hitta på google men hittar inget !

så kan du inte bara va snäll och förklara dina knep ? :)

2010-09-08 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0