Hihi.

linnea hååg om :):
har du brunt igen?

Jaa, jag har vart de i typ en vecka ;)


Lovade att skriva idag och titta nu har jag gjort de :) Mådde inge bra imorse så stannade
hemma från skolan, mår lite bättre nu... Vaknade upp hos älskling alldeles själ, för han är
i Idre :( Saknar honom skit mkt juu ♥ Och så städa jag hans lägenhet igår oxå, duktig jag
är.. Skulle kunna ha en egen lägenhet faktisk! Fatta vad skönt det skulle vara.
I måndags va hela klassen till björnparken, vi skulle städa en ingängnad för tigrar. Vi
åkte från skolan vid halv 9 ungefär och kom hem efter 4. Jag var helt slut i kroppen
efter de :) Och på måndag ska vi till tomteland, de finns djur där så det är därför vi
åker dit, kul att gå djurvård :)

06 September ,22:47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0