~ Linnea & Carro & Sofie ~

Nu sitter jag här me Linnea och Carro :) Alla tre sitter vid varsina datorer och är osociala me varann typ.... Haha. Och idag följde jag Carro och hennes mamma och någon kompis till Carros mamma. Fast jag och Carro gick för oss själva, vi var först in på siba, sen intersport (stadium?) ica maxi och sen mcdonalds, :) Så sen så kom Carro till mig vid halv 6 typ och så åkte vi ner till affären, sen kom Linnea nån timme senare och vi gick vidare upp till han som jag kallade ''H'' förut som jag igentligen kallade för Hamid, men som igentligen heter Edris på riktigt, så i bloggen får han ha namnet älskling eller något liknande. Men ni lär fatta eftersom han är den enda killen jag skriver om så :P Jajaa, jag skriver sen nån gång när ja känner för det :)


Kommentarer
Postat av: Robert Cayden

Svar: Min dag hittills har vart ganska händelselös men så brukar det ju vara på söndagar.. :/ Hur var din dag då?



Kram

2011-05-15 @ 14:59:16
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0