Gurkan :( ...

Sov ju hos Linnea igår som jag skrev, fast Tove var inte me. Så de va bara jag , Linnea och Carro :) På kvällen så grillade vi marshmallows och det gick lite för långt så det slutade med att vi smetade in massa i ansiktet hahahah. Men skiit kul endå ju ;) Sen kolla vi väl på film och sånt och somnade vid klockan någon gång, jag vet inte vad klockan var faktiskt. Filmen var i alla fall jävligt äcklig :) Aja sen åkte Carro hem vid 9 imorse så jag och Linnea kollade på film och typ städade, sen blev vi lite blöta oxå elr jaa, de var väl jag som blev mest utsatt av de ? ;) Skit samma, sen har de inte hänt så mkt mer, förutom att vart nere på samhället en stund me Carro och Linnea. Och så har jag väl vart uppe hos älskling en stund, för jag hade lämnat min väska där + att jag skulle lämna laddare och cykel där oxå :) & Gurkan åkte ur bb, asså fan ;( .....

Förresten, bilderna är tagna innan det blev VÄRRE i ansiktet ;)

Kommentarer
Postat av: carro

sv: hahah va bra ;)

2011-05-23 @ 08:19:50
URL: http://carolinenises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0