PUSS

Nu ger jag mig lite tid att skriva ett inlägg här nu när jag är hemma :) Typ hela veckan har jag sovit hos älskling förutom måndag till tisdag, då sov Carro hos mig eftersom de va skolavslutning på tisdagen :D Fast sammanlagt har jag typ sovit hemma 3 gånger på 3 veckor elr nått liknande, men inatt sover jag hemma i min egna lilla säng alldeles själv haha :( ... Och det har regnat varenda dag hur länge som hellst känns det som, roligt sommarlov.. Verkligen :) I alla fall så igår var jag, älskling och mamma till clas ohlsson, och jag fick en ny plattång eftersom min andra började smälta ? Ville ju inte gå runt med svarta slingor i håret varje dag direkt, aa sen gick vi in på lager 70 och typ kicks, fick jätte söta örhängen oxå ;) Och på kvällen gjorde vi tacos, haha fast då va de bara vi två såklart. Asså jag och lilla H/Hamid/Edris. Killen med 3 namn ni vet ;) Hihihi.....  

Åsså nyss måla jag naglarna, men de blev missbildat på vänster hand så jag har tagit bort de nu , och tänker måla om något annat haha :P ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0