Läskigt :)

Övningskörde för första gången idag. Haha de gick inte så bra att starta i början, men sen blev de bättre =) De va kul i alla fall :P Sen va jag me Carro i borlänge igår :) Åsså har jag sovit hos världens bästa älskling varje dag den här veckan haha, undra hur de blir att sova hemma sen då + att idag va ja själv i lägenheten och så kommer de en handikappad gubbe och kollar in genom fönstret och står där i typ en kvart elr nå, så jag fick gömma mig bakom en dörr .. värsta läskigt ju :( .... Jajaaaa, de va det. Nu vet jag inte vad jag ska berätta mer :P



Kommentarer
Postat av: storasyster

Själv skulle jag ha ställt dig framför rutan å stirra tbx :-P <3 du får komma å hälsa på snart igen :-D

2011-06-18 @ 14:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0