I'm coming home, tell the world. Let the rain wash away all the pain of yesterday.

Jag hatar när internet knappt fungerar på flera dagar :( Och jag hatar att mitt SIM-kort inte fungerar. Utan internet och mobil är man som en död människa ungefär, ingen kan få tag på en. Men har beställt ett nytt nu från halebop. Sen mailade jag till support där och skrev att mitt SIM-kort bara har slutat fungerat, så nu om jag har tur så kanske jag kan få samma nummer igen. HOPPAS! :O Jaja.....
Och igår så jobbade jag och Linnea i Mora, från 10 till 7. Blev lite kallt på slutet, och så ska vi jobba lördag och söndag samma tid :) Får klä på mig lite mer då tror jag :) Och nu är det bara en vecka kvar tills jag fyller år :P




Kommentarer
Postat av: Jonté

Mjo, du är skit snygg ;) !!

2011-03-01 @ 20:10:49
URL: http://johannesswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0