Ja så är det :)

Okej, nu ska jag vara ärlig och gå rak på sak .. JAG GILLAR INTE DEN KLASSEN JAG GÅR I. Det ska bli så jääävla skönt att få slippa den snart, fy fan vad jag kommer vara lycklig då!! Det kommer vara bättre en både julafton och ens egna födelsedag. Usch, fy och blää säger jag bara, inte en jävel därifrån vill jag komma nära igen efter skolavslutningen och allt. MEN OKEJ.. det finns 3 personer i klassen jag inte har ett dugg ´problem me. Men resten!! Och en sak till, jag skiter fullständigt i om någon som går i samma klass som mig läser det här, för saken är den att jag står för det jag säger :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt o slippa dej m...

2011-04-08 @ 18:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0