Ja, nu känns det bra :) ...

Haha det blir bara mer och mer sällan jag skriver .... Not good :) Eller? Nää då. Men idag har jag vart me Carro :D Jaa, vi är kompisar igen , och det känns hur bra som hellst! :D Så vi var väl ute ganska länge och så, sen gick hon hem vid 9. Så nu sitter jag här och jaa...... skriver :P Fast jag vet faktiskt inte mer vad jag ska skriva, bara att jag saknar min älskling skiit mkt :( Fast jag träffade han i onsdags men endå :( Vad mer ska jag skriva då? Aja, det här får räcka för den här gången haha :P


Kommentarer
Postat av: Carro :)

Haha va bra att du gör ett inlägg ;)

2011-04-29 @ 21:49:18
URL: http://carolinenises.blogg.se/
Postat av: Edi

älskar dig och saknar dig me :(

2011-04-30 @ 00:05:20
Postat av: Carro

Ja super haha ;)

2011-04-30 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0