Hejhopp..

Nu vill jag verkligen ha lov och få sova ut!! Haha, har inte sovit så bra på flera dagar, senast i onsdags natt typ. Bara för att hela helgen har ju jag och Linnea jobbat, och fått STÅ flera timmar, och det betyder att vi oxå har fått jävligt ont i fötterna haha :( Sen så igår var alla 9or till stockholm. Vi skulle besöka en moske, rikstadshuset och slottet. Fast jag och Linnea missade rikstan för att vi tappade bort oss, så istället blev det mycket längre på stan. 3 ½ timme :) Och jag köpte typ, två tröjor, nackellack, toffsar och hårnålar, en t-shirt och en bikini-överdel :) Sen kom vi väl hem vid halv 11? Då var jag väldigt trött eftersom jag hade gått upp halv 5 på morgonen :P Sen har jag fått reda på det premiliära intaget, och jag var inte premiliärt intagen. Fast det visar ju faktiskt sig i sommar om jag kommer in eller inte. Hade jag valt fler än en linje hade jag kanske haft mer chans men nu var det så att jag bara ville välja en linje, PUNKT på det :) Nu ska jag gå och duscha , för jag vet inte ens vad jag ska skriva mer och jag vet heller inte vafan jag har setat och skrivit nu :) ...


Basshunter Vs Big Brother - Fest i Hela Huset


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad Påsk :)!

2011-04-23 @ 00:59:59
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden

Glad påsk! ^^

2011-04-23 @ 04:13:23
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0