Vart ingen bloggpaus endå haha XD

Nää, det funkade inte att ta nån bloggpaus. Jag saknade bloggen alldeles för mycket :( Heheheh ...

Idag var jag till skolan och träffade min mattelärare för att visa vad jag har jobbat me i matteboken och mattestencilen, och så hjälpte han mig lite me det jag hade kört fast på ... Sen har jag mest setat vid datan och vart allmänt tråkig. Och just nu är jag så jävla pigg så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen!!! Jag lovar, jag skulle lätt kunna springa 20 varv runt huset, :O Och det är skit varmt i mitt rum så jag håller på att svettas ihjäl oxå! Gud asså .. Det brukar aldrig vara så här annars och det här gillar jag inte :( Haha, och annars vid den här tiden brukar jag sova för länge sen! Men inte idag nej ...
Nu ska jag gå och dricka vatten, sen ska jag sitta här tills jag känner mig trött. Hm, undra hur länge jag kommer sitta här då ? Jaja, det kanske till och me kommer ett till inlägg om ni har tur och om jag känner för det.







Haha, åh så fult ... :bigeyes: ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0