Haha, intressant info du ... ;)

Haha, ungefär såhär brukar en morgon se ut för mig innan jag ska gå till skolan;
Först så brukar klockan ringa 07.00, fast jag brukar klicka på snooze tills jag orkar gå upp och då kan klockan hinna bli 07.30, haha.
Sen brukar jag gå upp och borsta tänderna.
Sedan sminkar jag mig och plattar håret.
Efter det brukar jag leta kläder som tar 100 år innan jag hittat nått , och då brukar klockan hunnit blivit 08.00.
När jag hittat kläder så brukar jag sätta mig vid datan och uppdatera bloggen lite fort.
Haha, och helt plötsligt är klockan mellan 08.20 & 08.30, och då börjar jag gå till skolan, ibland kan det bli senare.

Haha, jaa ungefär så ser en morgon ut för mig innan jag ska till skolan ;) Lite halv stressig sådär ibland, men man vänjer sig :P

Annars när det inte är skola, då är det väääldigt lugnt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0