Crazy assåå :O

Klockan är 10 över 3  och jag kan fortfarande inte sova , är fortfarande pigg som fan.
Jag har tråkigt.
Jag vill ha låååång hår igen.
& jag satt me ett häftstift i munnen och råkade trycka upp det i gommen, så nu fick jag ont och det blöder lite grann.
Jag får skylla mig själv :(
Jag har tråkigt.
Hoppsan, det har jag redan skrivit, men det får stå kvar.
Varsegod, både nya och gamla bilder, fast det ser ni nog själva om ni kollar datumet på bilderna!!!!

Ni får klicka på bilderna om ni vill se dom större, men det har ni nog fattat för länge sen ... ;)


Haha herregud ... Nu tror väl folk att jag är helt crazy som sitter och laddar upp en jävla massa bilder på mig ... Men nej, så galen är jag faktiskt inte! Jag har skit tråkigt :( Och nu är jag skit trött, det tar på krafterna att sitta och ladda upp bilder. Så nu säger jag godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0