:DD <3

shit klockan är kvart i 7 och jag är vaken ;o

Men ja igår så gick jag och Carro ut vid halv 10, gick runt och va allmänt flummiga :D Träffade H , åsså va vi me han en stund ;) Vi va typ nere vid långbryggan och satt där och snackade, och Carro spanade in en kille haha, vi fixar de idag Carro ;) Sen följde vi me H hem och satt utanför han. Kom väl hem vid halv 1 inatt. 
Haha hade så jäävla kul asså :D

Mår skit illa och har ont i huvvet :( & mitt täcke va borta när jag vaknade o.O 

Vid 12 ska jag dra till syster och hjälpa henne att städa i hennes gammla lägenhet :)

hahaha ser ganska sjuk ut på bilderna men aa jag bjuder på dom :pp




SötMathilda :) <3

Kommentarer
Postat av: carro

haha ja de måste vi fixa :DDDD

2010-06-26 @ 12:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0