Läs det här så får du veta nått intressant.

Carro gick hem för typ en halv timme sen, så nu har jag tråkigt igen :) Hon kom till mig vid 5 kanske klockan var. Sen gick vi ner på sammhället och satt oss vid hemköp och såg allmänt konstiga ut, haha nejdå ... Sen börja det åska och då gick vi hem, elr ja vi kom inte hem direkt .. För när vi hade kommit till fontänen typ så började det blåsa som f*n haha seriöst mina flippflopp skor höll på att blåsa av mina fötter, haha! Sen fick jag lov att hålla i Carro för man höll ju nästan på att blåsa bort! Och så började det regna hur mkt som hellst! Och så var det en blixt jätte nära, så de första Carro gjorde var att ta av sig skorna och springa fort som f*n , haha och så sprang vi in till min farmor och var där kanske en halv timme. Sen slutade det blåsa och regna. Då kunnde vi fortsätta hem... När vi kom hem till mig så satt vi oss vid datan i kanske 10 min, sen skulle vi göra chokladbollar, fast vi hade inte riktigt allt hemma. Elr jo vi hade allt förutom socker, så vi tog typ exta mkt av vaniljsocker och o'boy pulver, men dom vart lika goda fast man inte hade nå socker i, och det va tur!

Nej, nu ska jag gå och roa mig vid tv'n, haha ...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0