Knark får man inte ha på flygplan :)

Asså okej, förlåt att jag inte har uppdaterat .. Men det är för att jag inte har tid me datorn hela tiden!
Idag så vaknade jag vid halv 11 och då messade H mig och frågade om jag skulle komma upp till han. Aa då var det bara och gå upp och fixa iordning sig. Sen gick jag väl upp till han vid halv 12 och var där till kvart i fyra, sen var det bara och skynda sig som f*n till Carro för jag skulle hänga me hon och hennes mamma, pappa, faster och hennes fasters man och äta på ''Annas'' :) Vi var typ färdiga vid halv 6 kanske, sen åkte vi bil hem till Carro och när vi kom till henne så drog vi hem till mig, och aa nu sitter vi här och skrattar åt allt och alla!

Näää, nu ska vi ha roligt , pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0