Jag och Carro är snyggast, oki? :D

Haha de va några timmar sen jag uppdatera ;) Haha värsta katastrofen liksom :) Men jag har typ vart i Mora. Där köpte jag en mascara, eyeliner och en pennvässare till mina kajalpennor :)
Sen skulle jag igentligen träffat H efter jag kommit hem därifrån. Men jag träffade Carro istället. Ovanligt va ? :) Vi gick ut och gick me hennes hundar, och då gick vi upp till H, fast han verkade ju inte ens va hemma (?) Aa sen så gick vi hem till Carro igen där hennes föräldrar och grannar åt mat haha Carro skulle igentligen ätit me dom men det var 2 fula killar där som förstörde hennes matlust :) Nu sitter vi här och ska dra ut snart och kanske träffa nån rolig person ;) Och just ja, jag och Carro är så jävla snygga och till och me folk i mora har börjat snacka om oss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0