hihi

Först gick jag ner till samhället och träffade en. Sen träffade vi en till och dom bad mig ringa till Carro och be henne komma dit :) Sen gick alla vi fyra till hem till en av domdär ... ( Haha ganska jobbigt att inte kunna säga namn i bloggen, men det är bara och tacka några små h*ror :) ) Där var vi till 9 ungefär, vi kom dit vid 6 kanske klockan var ? Jaja, jag tyckte de va kul, men vette fan va Carro tyckte haha ;) Ja sen gick vi hem , haha ...
Nu sitter jag här och snackar i tele me Carro :D Och vet ni .. På måndag, då drar jag och Carro från lilla äckliga Rättvik , fast tyvärr slipper vi bara Rättvik 3 dagar ... Menmen, så är det. Så klart tar jag me mig min kamera så då kommer det upp lite bilder på bloggen :D Nejmen, nu ska jag gö nån ting, vad? Det vet jag inte, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

o vi slipper er

2010-07-25 @ 01:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0