Hann inte skriva igår!

Hann inte skriva nått inlägg igår! Elr rättare sagt, jag hann inte ens vara inne på datorn alls!
Igår åkte jag och Carro till mora, köpte ett vanligt svart linne. Sen vid 15.20 åkte vi me bussen hem, fast den var 10 min sen!? När vi hade kommit hem var det bara och skynda sig hem och lämna grejerna sen gå upp till H! Där var jag till halv 8 ungefär. Sen gick jag hem och åt sen vid 8 kom Carro, vi var ute och gick lite vid stranden, Sen gick vi upp till H, där va vi kanske bara typ 10 min? Haha aja, sen kom vi hem vid halv 11 tror jag klockan var. Och då var jag så himmla trött så jag orkade inte gå in på datan! Och igår var jag så duktig så jag somnade vid halv 12, haha ...
Och idag så tränade jag me Carro vid 11. Nu har jag precis duschat och ska fixa mig, sen vet jag faktiskt inte vad som händer idag. Gissar på att jag kommer få ett mess av H sen att han vill att jag ska komma upp till han, haha! Nejmen, jag vet inte, det visar sig vad som händer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0