Förlåt :(

CHACHA BLOGGEEEN!!!!! <333333333333333333333

Hahah, nu jag va ganska oseriös där ...
Vaknade vid 10 idag :) Gick upp och fixa iordning mig, sen vid halv 12 gick jag upp till H. Och där gick det väl som det gick, haha!
Sen kom jag hem vid 4, åkte då och tränade me Carro :D Fast vi körde typ bara en halvtimme, sen gick vi in i nått rum istället och typ snackade. Har precis duschat. Ska messa Carro snart, för hon ska följa mig ner och köpa hårfärg ( undra vad det blir för färg, blont kanske? ;) ), vi kanske stannar kvar nere på samhället en stund sen, inte vet jag. Nu ska jag gå upp och se om mamma har tagit fram jordgubbarna, :)

Uppdaterar senare!

Blond;




Åsså brunt, som jag är nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0