Cola :)

Asså f*n va cola har blivit så gott helt plötsligt då! Haha ....

Jag känner att jag har blivit ganska seg på att uppdatera, menmen ... Kan ju försöka att bli bättre på det ;)
Nejdå, klart jag kommer bättra mig!!
Ska försöka lägga mig lite tidigare idag, dom senaste dagarna har det blivit att jag har vart uppe enda till 2 halv 3. Och då måste jag ställa klockan på någon vettig tid så jag inte sover bort hela dagen. Väldigt kul om man skulle sova bort resten av sommarlovet .. Haha elr inte. Imorn ska jag träffa H.
& jag behöver en ny mobil, fort! Min stänger av sig hela tiden, och jag kommer inte ens in på min inkorg! Okej, det kan ju bero på att jag har fullt med sms, men jag måste ju kunna radera dom. Men nejnej, de ska såklart inte gå! Mobilen kommer åka rätt in i väggen snart om den inte slutar lagga ihop ...

Nu ska jag väl kolla runt lite på datan en stund till, sen stänger jag av den. Så det blir inget mer inlägg för ikväll.

puss :*


Hihi cola :D




Haha vackert ... Väldigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0