Svar på frågorna & bilder på vad jag köpte igår!

Förlåt förlåt för att jag inte skrev nå inlägg igår som jag hade lovat!
Men det var för att vårat internet slutade att fungera :( Menmen ... Jag tar frågorna och lägger ut lite bilder på vad jag köpte igår :)

Vi kan börja me frågorna: ( Okej, det var ju inte speciellt många, haha! )

Postat av: karin
kan inte du lägga upp videobloggar nån gång igen? :)


- Jo det kan jag väl göra!

Postat av:
vem är du tsm med? :)

- Du har ju kommentetrat på min blogg förut då lär du väl ha mig på fb oxå eftersom du vet att jag har kille. Så kolla där så får du reda på det :)

Postat av: Jakob!
Hur länge har du haft din blogg?! :)
(http://thiswasfun.blogg.se/)


- Sen slutet av Juni :)

Postat av:
Är du oskuld ? :)


- Nej det är jag inte.


& här kommer bilder på vad har köpte: ( Ni får klicka på bilderna om ni ska se dom större! )




Två vanliga linnen från H&M! :)



Ett par svarta jeans tights från typ only ? Haha :) Och en vit kajalpenna, men vet inte vart jag har lagt den ;)


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

2010-08-22 @ 10:01:51
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det står ju inte alls ;)

2010-08-22 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0