nu får ni se min nya hårfärg :)

Hann inte skriva så mycket imorse som ni kanske ser! I skolan kunnde jag inte heller skriva för att man kom inte in på blogg.se på mobilen! Menmen, nu uppdaterar jag ;) När jag och Carro kom till skolan var det bara att gå till klassrummet vi skulle vara i och lyssna på en gubbe som snackade om gymnasiet, i TVÅ timmar! Fatta va drygt. Sen hade vi typ en halv timmes rast sen skulle vi ha hemkunskap i två timmar, och där satt vi och skrev på¨nå papper hela lektionen .. Okej, vi kolla på nått program i 10 min ungefär. Efter hemkunskapen hade vi SO i 1 timme och 40 min. Sen fick vi sluta. Fan, vill dom ta livet av alla som går i skolan elr?! Sammanlagt har vi kanske bara haft en och en halv timmes rast, och sen lektoner i 100 timmar idag ?! :O Helt sjukt ju :(
Nej, nu ska jag inte sitta och klaga på skolan, den är ju så bra såå ... Hah, not.
Justja, ni ska få se min nya hårfärg oxå :) Kanske blev lite mer en vad jag tänkte mig, men så är det nu :D

Haha, det är ljusare en vad det är på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0