Mobil :D

Ursäkta för min dåliga uppdatering idag. Men idag har jag i alla fall vart me Carro och Tove! Vid 12 träffade vi Tove vid stationen sen gick vi runt och kollade lite, jag och Carro beställde tid för att ta tål i örat där uppe elr hur man nu ska förklara. Sen gick vi hem till mig och hämtade lite daker, sen gick vi till banken för att fixa ett nytt bankkort till mig för att det andra har gått i av på mitten, haha inte mitt fel säger vi :) Efter det gick vi runt lite till på samhället! Sen vid 4 så gick vi till ICA och hämtade ut min mobil ;) Sen efter det gick vi hem. Så nu sitter jag typ fastklistrad vid min mobil ? :D Haha, aja ... ;)

Haha, ni får tyvärr inte se vad jag har som bakgrundsbild :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; tack så mycket =)

2010-08-11 @ 18:25:13
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0