Dagen + hål i örat :D

Känner att det kommer bli lite sämre uppdatering nu när skolan har börjat :( Menmen, får försöka uppdatera så mycket som möjligt! För skolan ska ju inte stoppa bloggningen direkt! Haha, men jaa ... Vi började 8.50 i nått klassrum och gjorde nå tråkiga saker, pallar inte berätta vad som hände i skolan för det var endå så ointressanta saker så inget viktigt :) Sen efter skolan gick jag och Carro runt på samhället för att fördröja tiden lite så klockan kunnde bli 13.45. Vi slutade skolan 12.20 :) sen gick vi till Eva's hårsalong ? Elr va det nu heter och tog hål i örat :D Ni får bild på det! sen gick jag och träffade min snygging ;) Och två till :) Satt vid stranden och snackade lite, sen gick jag hem och dom andra gick hem till sig , haha! Så nu sitter jag här och har precis ätit lite melon.
Just ja, när jag och Carro satt inne på hemköp så höll hon på att kasta ett papper på en stackars liten kille i 7:an hahahaha ;) Fatta vad vi garva ... Så snälla är vi :) Uppdaterar sen för nu ska jag gö nått roligt :)



& ungefär såhär roligt har Carro i skolan :)

Kommentarer
Postat av: Carro

haha men jag skulle ju kasta lappen till dig och då hamnade de nästan på han. stackars liten haha :)

2010-08-23 @ 17:16:54
URL: http://carolineniises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0